Voorbereidingen van onze wereldreis - Reisverslag uit Wanssum, Nederland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Voorbereidingen van onze wereldreis - Reisverslag uit Wanssum, Nederland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen van onze wereldreis

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

02 Januari 2015 | Nederland, Wanssum

We zijn nu met zijn allen in Wanssum om de laatste voorbereidingen te treffen. Jammergenoeg heeft Angelique maandag haar enkel gebroken en kan het eerste gedeelte niet mee. Maar in de USA is ze er bij.
Verder hebben wij allemaal hartstikke zin in deze reis en het gaat deze maand gebeuren.
Allen heel veel leesplezier, dan hebben wij veel plezier van jullie reacties.
Dikke kus van ons allen

• 02 Januari 2015 - 10:05

Marijke:

Ik heb er ook zin in, jammer van An. Maar we gaan evan uit dat ze er in Amerika bij is

• 02 Januari 2015 - 10:47

Rogier:

Allereerst de beste Wensen voor 2015.
    Angeliqe zij het nog met de kerst ,als zij ergens is dan gebeurt er wat!!
    Heel veel beterschap en zo snel mogelijk weer op de been.

Groeten Ina en Rogier.

• 04 Januari 2015 - 18:18

Ineke Grootemaat:

Ben wel een beetje jaloers hoor.

• 04 Januari 2015 - 22:38

Jan Willem:

Dick en Bertie: allemaal heel veel plezier en kom vooral weer gezond thuis.

• 05 Januari 2015 - 21:44

Annemarie:

Hoi Bertie en Dick,

Zo de eerste berichten van jullie zijn de lucht in gegaan. Wim en ik zullen jullie blijven volgen, we weten hoe leuk het is om de blog te maken en om daar dan weer reacties o te ontvangen. Wij zullen niet overal op reageren maar je kunt geregeld een reactie van ons verwachten.
    Waar gaan jullie eigenlijk allemaal naar toe en op welke manieren wordt de reis gemaakt? Vliegen, camperen, hotels, motels en auto? Laat ons dat ook nog even weten.
    groet, Wim en Annemarie