Aankomst in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Aankomst in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Aankomst in Singapore

Door: Marijke, Bertie en Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

29 Januari 2015 | Singapore, Singapore

Nou we zijn er. Heerlijk. We hebben goede vluchten gehad. Emirates is aan te raden als vliegmaatschappijen. Het is nu ochtendd in Singapore en we gaan na ons ontbijt de stad onveilig maken, zegt Bertie.
Vandaag staan 2 tours op het programma. Later daar meer over.
We hebben het hartstikke naar ons zin.

• 29 Januari 2015 - 08:19

Angelique:

Heel veel plezier met de hop on hop off tour vandaag. Gaan jullie vanavond de Night Safari doen? Lekkere temperatuur ook zeker, hier gaat het vandaag weer eens sneeuwen. Geniet er maar lekker van! Ben benieuwd naar het volgende verhaal. Liefs Anxx

• 29 Januari 2015 - 09:30

Yke:

mooi ! weer met de benen veilig op de grond ! heel veel genoegen met het (strakke) vakantieschema ! Y & J

• 29 Januari 2015 - 11:29

Carola :

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, jullie hebben in ieder geval beter weer dan hier...
    Lekker gaan genieten samen. Dikke kussen van ons

• 29 Januari 2015 - 14:19

Jan Willem:

Dat is mooi! Ik ben niet verder gekomen dan het vliegveld, dus jij kan mij later de stad even laten zien!
    Veel plezier met elkaar!