Onze eerste dag in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Onze eerste dag in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Onze eerste dag in Singapore

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

29 Januari 2015 | Singapore, Singapore

Vanmorgen om 9 uur opgehaald door de pick-up service van de tours. Verzamelen bij de Singapore flyer. Eerst de tickets gehaald voor onze 2 day pas voor de hop on hop off bus. Tenminste dat dachten we. Het bleek dat we dit verkeerd begrepen hadden. De pas is voor 1 dag hop on hop off bus en de extra dag is voor andere attracties. En wij hadden vandaag alles gepland voor de tours en morgen zouden we dan gaan rondrijden extra.
Zo gezegd zo gedaan. Om half 10 met z'n drieën de flyer in. Het was lekker stil en we hadden een hele cabine voor ons zelf. Zo'n mooi uitzicht daarvan, daarna de h o h o bus en er uitgegaan bij de botanical gardens. Waar we de orchideeën hebben bekeken. Daar ook wat gegeten. Even tussendoor naar huis, tandengepoetst en toen weer terug naar de flyer voor de nighttour. Wij dachten een toch door Simgapore met lichtjes. Het bleek echter een lichtshow te zijn bij de marine Bay Gardena. Echt heel mooi. Bertie zet de foto's morgen op het log.
Daarna zijn we naar het casino geweest. Heel groot en nu zijn we weer terug op de kamer. Het is 12 uur geweest.
Veel liefs van ons, tot morgen

• 29 Januari 2015 - 17:09

Xandra:

Ondanks de vergissingen van de kaartjes hebben jullie volgens mij een leuke dag gehad. nog leuke mensen ontmoet? ben erg benieuwd naar de foto's welterusten.

• 29 Januari 2015 - 17:31

Els:

Nog een toevoeging. We hebben ook een ducktour gedaan. Dit is een Tour die half in het water op de Singapore river wordt gedaan. We hadden een vrouwelijke gids die veel vertelde. Echt interessant.

• 29 Januari 2015 - 21:32

Betteke.:

Slaap lekker . Morgen weer een fijne dag.

• 30 Januari 2015 - 19:10

Colette:

Gelet op de foto's is de start van de wereldreis goed begonnen. Els zo ken ik, met petje en zonnebril op tegen de zon hahahaha, alleen nog iets vriendelijker kijken.