staande op changi airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu staande op changi airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

staande op changi airport

Door: marijke, bertie en els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

31 Januari 2015 | Singapore, Singapore

We zijn achter de douane. lopen nu lekker rond op zoek naar Evelyn haar nagellak of kalender. verder doen we niets we hebben al genoeg gehad en meegemaakt. De visum van Bertie had een foutje, maar dat heeft Emirates snel opgelost. We kunnen met z'n drieen verder.
Gisteren dat was vrijdag, hadden we smorgens een rustige dag en zijn smiddags naar Elske (schoonzus van Els)gegaan.Leuk naar het Hollands Huis geweest en daar met de hele famile van Elske gedronken en gegeten. Heel gezellig. De dochters hebben ons naar de NIght Safari in de ZOO gebracht. Dat was fijn , dan konden iets later weg.
De safari door het donker was leuk. Veel dieren gezien vlak bij ons.
Veilig op kamer gekomen, gebracht door een busje van Fun Vee.
Vandaag met Elske geluncht bij het Marriot hotel en nog wat geshopt.
Niets gekocht allleen gekeken haha.
Dus straks op het vliegtuig naar Melbourne en Sydney. Nu gaan we wat eten. liefs van ons drieen.

• 31 Januari 2015 - 12:19

Angelique:

Nee hè...hoop dat het jullie niet al teveel stress heeft opgeleverd. Ik ging gelijk checken, lag het aan de 3e doopnaam die er niet op stond vermeld? Fijn dat het opgelost is. Nu nog ff lekker shoppen taxfree en straks weer de lucht in. Goede vlucht weer en tot in Sydney, op naar de volgende bezienswaardigheden. Dag lieverds, geniet dubbel en dwars...kussen An.

• 31 Januari 2015 - 14:33

Els:

Hoi Angelique, nee hoor er was een s gelezen als 5 (of andersom) We zitten nu bij de gate te wachten tot we het vleigtuig inkunnen. Geen stress gehad was snel opgelost door emirates. Goede maatschappij overigens, groetjes Els

• 31 Januari 2015 - 16:46

Marlies Wilmsen:

Hallo buurvrouw en zussen,

Super leuk om jullie wereldreis een beetje te kunnen volgen zo. Geniet van alle mooie ervaringen.

• 31 Januari 2015 - 19:35

Xandra:

Tja er is altijd nog wel wat te stressen. Maar nu onderweg naar Australië geweldig lekker warm en mooi heb ik zojuist van een vriendje gehoord die daar verblijft.
    Lieve zussen veel plezier daar.

• 31 Januari 2015 - 20:31

Hanneke De Jong:

Hoi Marijke, wat ziet dat er leuk uit allemaal. Drie zussen, dat kun je wel zien. Heel veel plezier, lekker warm in Australie. Wij nordiccen wel in de hagel.

Groetjes Hanneke

• 01 Februari 2015 - 09:48

Trui Van Wandelen:

Hoi Marijke,
    Gelijk al vanaf de eerste dag hele verhalen. Leuk om dit te lezen. Heerlijk om de wereld rond te reizen. Geniet met volle teugen en ik kijk al uit naar het volgende verslag.
    Groetje van Trui.

• 02 Februari 2015 - 12:19

Peggy:

hardstikke leuk Marijke,
    geniet er maar goed van.

Veel groetjes van Peggy