Bondi beach Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Bondi beach Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Bondi beach Sydney

Door: Marijke, Bertie en Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

03 Februari 2015 | Australië, Sydney

Vanmorgen hebben we eerst lekker uitgeslapen, we zouden een rustige dag houden. Om 11 uur zijn we naar de opstaphalte van de blauwe toer gegaan, die ons naar Bondi beach ziu brengen. Gelukkig kwam de bus al snel. We zijn weer boven gaan zitten, dan zie je het meest. Het was weer een mooie tocht. In Bondi beach zijn we uitgestapt, we hadden geen badpak meegenomen, dus hebben we lekker even met onze voeten in het water gestaan, het was wel koud. Daarna over de boulevard gelopen en winkeltjes gekeken. Natuurlijk hebben we er ook gegeten. Toen kwam de bus en zijn we weer verder gegaan. Het was dit jeer wel et gevaar voor eigen leven, de chauffeur reed zo hard, dat we ons stevig vast moesten houden. Bij het Station zijn we uitgestapt voor informatie, omdat we morgen naar Blue Mountains willen. Omdat Els nog even wat voor een collega moest kopen vlak bij de Opera zijn we daar weer heen gereden en de handschoenen gekocht. Toen was het 5 uur en zijn we met de bus weer richting hotel gegaan. Eerst nog even boodschappen gedaan en daarna lekker thuis gegeten. Nu zijn we een beetje uitgeteld, misschien straks nog even een spelletje doen en anders lekker slapen. Tot morgen
en ja hoor de foto, s zijn weer op het vorige verslag terechtgekomen. Zoek ze.

• 03 Februari 2015 - 11:10

Xandra:

Echt heerlijk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben. Morgen naar de Blue Mountains is heel mooi. Dus ook veel plezier met de 3 zusters bij de 3 zusters.

• 03 Februari 2015 - 16:36

Angelique:

Weer een mooie dag achter de rug, foto's heb ik gevonden. Ziet er weer gezellig uit! Veel plezier morgen in the Blue Mountains, trek vooral wandelschoenen aan. Er zijn leuke korte tracks te lopen daar! Xx An

• 03 Februari 2015 - 19:27

Diana:

Beste Marijke,

Leuk om op afstand mee te lezen hoe jullie genieten van al het moois dat op jullie pad komt.

Nog heel veel plezier gewenst!!!!

Groetjes,

Diana