Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Blue Mountains

Door: Marijke, Bertie en Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

04 Februari 2015 | Australië, Sydney

Het is onze laatste volle dag in Australië. Vandaag gaan we met de trein en bus naar de Blue Mountains. Het is 2 uur met de trein. Met de bus wordt het de hop on hoff bus.
Eerst koffie gedronken op het station, waar men niet echt begreep wat we bedoelden. En we vroegen gewoon 3 zwarte koffie. Bertie was nog even bang dat ze haar treinkaartje kwijt was, maar toch gevonden.
Om half 11 de trein naar Katoomba genomen. Een oude trein maar verder goed. Je moet alleen niet naar het toilet willen. Nooit doen!!!!
Vanuit Katoomba met de h o h o bus naar de Blue Mountains. Achteraf moeten we wel lachen, de bus kost $40 en de trein $17. En eigenlijk hadden we best kunnen lopen vanuit het station naar het uitkijkpunt.
Maar we hebben wel van de rit er naar toe genoten, was een mooie tocht. Met her en der stops.
Aangekomen bij het echo point, three sisters, het uitzichtpunt hebben we mooie foto's gemaakt. Van ons met de three sisters, en van de blue mountains. Wel te zien op de foto's die we ergens toevoegen.
Marijke heeft ons getrakteerd op een heerlijke lunch, een Three sisters burger menu. Echt heerlijk.
Het weer was redelijk tot goed. Af en toe bewolking, maar we konden zonder vesten lopen.
Om 3 uur weer terug met de bus naar het station. En om 15.44 hadden we de trein weer terug. Onderweg wat gedommeld. Deze trein was iets nieuwer. Vanuit het station lekker naar huis gelopen. Omdat we lekker uitgebreid geluncht hadden eten we brood als diner. En eerst onze chips en drank (geen alcoholldat krijgen we in NZ) opgemaakt.
Onze plaatsen in het vliegtuig zijn al confirmed, we hebben om 5.30 uur een shuttle besteld. Dus dat is vroeg op voor ons. Het volgende verslag komt vanuit NZ

• 04 Februari 2015 - 10:08

Jan Willem:

Mooi allemaal dames! Gelukkig dat jullie goed weer hebben.
    Maakt het allemaal wel een beetje gezelliger als de zon schijnt!
    Jullie genieten er wel van, lekker eten!!
    Liefs JW

• 04 Februari 2015 - 10:21

Evelyn:

Het klinkt allemaal fantastisch! De foto's zijn ook erg leuk! Xx

• 04 Februari 2015 - 10:38

Annet En Joop:

Leuk om op afstand met jullie mee te reizen.
    Zo te zien vermaken jullie je opperbest en genieten met volle teugen.
    Leuke foto's, prachtige natuur.
    Zijn wel wat jaloers op het weer.

• 04 Februari 2015 - 15:23

Rini Goed:

Heel mooi dat jullie het zo fijn hebben met elkaar.
    Een lekkere hamburger ik zie je kom niets te kort.
    Jullie hebben mooie foto's ik wens jullie nog veel moois toe en doe voorzichtig.

• 04 Februari 2015 - 18:25

Angelique, Zara En Karsten:

Dat was weer een mooie dag zo te lezen en te zien. Smaakte de three sisterhamburger lekker? Marijke, was je aan het kijken of alles er wel tussen zat;-)) Oma Bertie, Zara en Karsten moesten natuurlijk erg lachen om jou gretige blik;-), ook vroegen ze zich af waar Els nou was gebleven.....Zara had een eyeopenersmoment...Oh, zijn het drie zussen van elkaar, dat wist ik niet....hahaha. Goede vlucht maar weer naar Auckland en tot skypens xxxxx vanuit Zoetermeer.

• 04 Februari 2015 - 18:43

Colette:

Alle verhalen lezend en foto's bekeken moet ik eerlijk toegeven dat ik een klein beetje jaloers ben. Je kunt echt zien dan jullie het ontzettend naar jullie zin hebben. Zelfs het eten ziet er lekker uit.
    Els ik zag dat jij je laatste aankopen hebt aangetrokken, staat je goed. :)

• 04 Februari 2015 - 18:43

Marina Vrolijk:

Dat was weer een zeer geslaagde dag zo te zien aan de foto's. En dan als toetje zo'n heerlijke hamburger. Moet kunnen op zijn tijd. Als jullie dit lezen zijn jullie, hopelijk, na een rustige, voorspoedige vlucht, veilig in Nieuw Zeeland aangekomen. Vanuit een glibberig Nederland wens ik jullie ook een fantastische tijd in Nieuw Zeeland en ik kijk uit naar het volgende verslag.

Groetjes,
    Marina

• 04 Februari 2015 - 22:38

Sonja:

Wat heerlijk om dit allemaal te lezen en de mooie foto's te bekijken. Heel wat anders dan hier nu. Hier is t glibberen en glijden en koud. Enigszins jaloers ben ik wel op jullie drietjes. Wat een prachtige avonturen maken jullie toch mee. Ik ben alweer benieuwd naar jullie verslagen vanuit Nieuw Zeeland.

Groetjes Sonja

• 07 Februari 2015 - 15:10

Milly:

Geniet van jullie leuke reisverslagen en de mooie foto's. Bijzonder hoor, de drie zussen met de Australische Drie Zusters op de achtergrond ;-).
    Goeie reis verder!
    X Milly