Eerste dag in Wellington - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Eerste dag in Wellington - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Wellington

Door: Marijke, Bertie en Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

11 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Lower Hutt

Vanmorgen waren we bijtijds wakker, na een lekkere douche hebben we ons ontbijt klaargemaakt.Om half tien zijn we op pad gegaan naar de h o h o bus. Wij dachten net als overal, dat we een ticket konden kopen en dan de route volgen en daar we wilden uit konden stappen. Dat bleek dus niet het geval te zijn, het was een toer van 2 uur met 3 fotostops. Je kon er wel uit maar dan moest je een uur wachten. Dat hebben we dus niet gedaan, wel de toer. Eerst naar Mount Victoria, waar we een schitterend uitzicht over Wellington hadden. We hebben veel gezien. Na terugkomst hebben we eerst aan het water wat gegeten en toen heerlijk in het zonnetje gewandeld. Boodschappen gedaan en toen naar onze kamer. Bertie heeft lekker gekookt, dat is toch wel prettig dat die mogelijkheid bestaat. Nu zitten we even na te genieten, straks een spelletje, douchen en naar bed. Morgen weer een nieuwe dag

• 11 Februari 2015 - 07:50

Peter Van Riet:

Hmm lekker om aan het water te eten . Om jaloers op te worden! Hier nog een hele tijd wachten voor het zover is.

• 11 Februari 2015 - 13:29

Marina Vrolijk:

Hallo zusters,

Het ziet er allemaal weer prachtig uit. Heb nu mijn 'Nieuw-Zeeland'album erbij gepakt [2002] om de reis nog beter te kunnen volgen. Zie wel dat er veel is bijgebouwd in Wellington. Hier was toch een aantal jaren geleden de grote aardbeving of vergis ik mij? Complimenten voor het dagelijks verzenden van een verslag en leuke foto's. Ik kijk er al naar uit.

Nog ontzettend veel plezier met elkaar.

Groeten uit Brasserhoeve,
    Marina

• 11 Februari 2015 - 19:56

Dilakaza:

Hallo (o)ma,

Lekker dagje weer zo te lezen. Zeker geen visje gehapt aan het water :-) Geniet er lekker van.

X Dick

hoi oma ik mis je heel erg, wil je als je terug komt zo snel mogelijk naar ons komen
    Xxxxx Zara