Weer in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Weer in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Weer in Auckland

Door: Marijke, Bertie enEls

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

24 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zaterdag. Na een busreis vanuit Napier haalde Francien ons op bij het busstation in Auckland. Als avondmaaltijd had Francien een varkensvlees casserolle gemaakt. Heerlijk.

'sAvonds hebben we een spelletje tri onimos gedaan, waar we zo balorig van waren dat Marijke en Francien haar legging verscheurde en hier een nieuwe mode van maakten, zie de mutsen op de foto. Bertie en Els hadden het zo warm (van het lachen en ook gewoon) dat zij voor de fan moesten zitten, zie ook de foto.

Zondag was er een speciaal feest voor ons, afternoontea bij Linda, Francien haar vriendin. Het werd niet gehouden in Francien en Kevins huis omdat er open home is.

Francien had allemaal lekkere zoete en hartige hapjes gemaakt. Maar ook het bezoek had van alles meegenomen. Zie de foto's. Het was allemaal prima verzorgd door Linda.

Thuisgekomen hadden wij genoeg aan hapjes die over waren en besloten niet meer te dineren. Oliver en Anna waren niet op het feest en kwamen later naar F. en K. huis. Zij hebben eten voor zichzelf gehaald.

Om het eten er een beetje af te halen, haha, zijn we 's avonds gaan wandelen door een nieuw gedeelte van de wijk. Lekker weertje nog steeds.

Maandag hebben we Auckland onveilig gemaakt. We hadden Francien bij ons als oppasser. Bij het oversteken hield zij het verkeer tegen, Gert weet je nog wel....

Overigens zijn we heel goed geslaagd met alle souvenirs. Ergens even koffie gedronken tussendoor en bij Denny's om 2 uur een uitgebreide lunch gegeten. Verrukkelijk. Daarna zijn we het casino ingegaan. Om nog wat geld weg te brengen. Of te krijgen. Voor ons een weet voor jullie een vraag. We zijn er tot een uur of 7 gebleven.

's Avonds waren we allemaal moe en gingen op tijd naar bed, waar we ook allemaal snel in slaap vielen.

Dinsdag, we gaan de laatste souvenirs en kleding kopen in Henderson. Tussen 10 en 12 uur zouden er agents van de makelaar komen. Niet zo veel gekocht. Thuisgekomen een boterham gegeten en onze koffers gaan herpakken, kijken of alles meegaat. Nou het viel nog mee. Alles kan mee, ook alle souvenirs haha.

Dit was het voor vandaag. Liefs en kus van ons drieën.

• 24 Februari 2015 - 11:42

Angelique:

Heel veel plezier nog de laatste dag bij Francien en Kevin. Jullie zijn vlot met inpakken zeg, ik ga vandaag mijn koffer verder inpakken. We zien elkaar over 3 dagen in de USA!! Xx

• 24 Februari 2015 - 11:43

Xandra:

De foto's ,moeten zeker nog geplaatst worden? Ben wel heel nieuwsgierig geworden. Nog een paar daagjes en dan Amerika. Sterkte met het inpakken want jullie gaan met meer weg dan jullie zijn gekomen dus dat kan wel eens een probleempje worden. misschien heeft Francien nog een extra koffer hihihihi.

• 24 Februari 2015 - 11:56

Marijke, Dick, Bertie, Els En Angelique :

Xan de foto,s zijn geplaatst. En die extr koffers hadden we albij voorbaat gekocht. Hi,hi,hi

• 24 Februari 2015 - 13:12

Thea:

Wat hebben jullie veel plezier met elkaar. Geweldig! Nu op naar de States. Liefs Thea

• 24 Februari 2015 - 21:24

Anita Van Asten:

Wat heerlijk om zo'n lol met elkaar te hebben, zelfs heerlijk om te lezen ! Geniet verder maar flink en denk vooral niet aan de werkende mens, ha ha. Groetjes Andre en Anita

• 25 Februari 2015 - 06:44

Nanja:

Die foto met de bijzondere hoofddeksels..tja je kunt moeilijk zeggen dat het panties zijn, is geweldig.succes met het inpakken. Hóe doe je dat toch max 20 kg en zo'n reis. Sturen jullie het naar huis?

• 25 Februari 2015 - 07:07

Els:

Ha Nanja we mogen 23 kg meenemen. En naar de USA zelfs twee koffers van 23 kg. Maar dat doen we niet. Alles gaat nog in onze koffers en het cabinekoffertje.

• 25 Februari 2015 - 10:52

Yvonne:

Het ziet er erg gezellig uit met elkaar. Geniet er nog even van met zus nummer vier en haar Co. Gelukkig komen ze snel naar Nederland en dan kunnen jullie je panty dansje bij het familieweekend laten zien. Marijke en Francien als vanouds.

• 25 Februari 2015 - 10:54

Yvonne :

De laatste zinnen waren er afgehakt. Hier komen ze alsnog: Geniet nog een paar daagjes en dan door naar het nieuwe avontuur met Angelique in Amerika. Liefs, Yvonne

• 26 Februari 2015 - 10:26

Marja:

wat heb ik toch knappe zussen!