Vliegveld Philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Vliegveld Philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Vliegveld Philadelphia

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

26 Februari 2015 | Verenigde Staten, Philadelphia

Mijn eerste vlucht zit er alweer op, net een uurtje geleden geland in Philadelphia. Wat een rij bij de immigratiedienst, maar ik mocht er doorheen. Op naar de bagageband, om mijn koffer op te halen. Die moest daarna dan weer opnieuw ingecheckt worden, lekker tijdrovend allemaal. Mijn koffer was echter nergens te vinden, ja hoor heb ik weer!! Moet het nu op LAX bij de bagegaeclaim gaan regelen, de koffer wordt dan als het goed is doorgestuurd naar het hotel in Hollywood. Nu bij de gate aan het wachten tot we gaan boarden voor LA. De sisters zijn nu ook op weg. Tot in LA XXX An