Eindelijk met zijn vieren.... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Eindelijk met zijn vieren.... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Eindelijk met zijn vieren....

Door: Marijke, Bertie, Els en Angelique

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

01 Maart 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zitten hier op een geweldige locatie, in een zeer luxe appartementencomplex in een zijstraatje van de bekende Hollywood Boulevard. Als we het complex uitlopen zijn we binnen 10 seconden op de "Walk of Fame" waar zo'n beetje alle filmsterren van de afgelopen 60 jaar een eigen ster hebben gekregen op het trottoir. Het is een gezellige, drukke straat, met veel leven. De een na de ander als bekende filmster verklede persoon loopt er over straat om met je op de foto te gaan. Wij doen daar niet aan mee, wij zijn al leuk op foto zonder bekende ster naast ons. We hebben de eerste middag wat boodschappen gedaan, Marijke heeft heerlijke pasta gemaakt. Het appartement is erg mooi, we zitten in het penthouse. Het heeft een woonkamer, een grote keuken met allerlei luxe apparatuur, een ruime badkamer, een slaapkamer waar Bertie en An liggen en een royale vide waar Marijke en Els slapen. We hebben een balkon die uitkijkt op de binnentuin met zwembad. We hebben hier niets te klagen. Na de heerlijke pasta hebben we nog een bakje koffie gedaan en "kakten" we allemaal een beetje in....de jetlag lag op de loer. Els viel letterlijk als een blok in slaap op de bank, terwijl de andere drie nog even gingen douchen. Els sliep zo vast, ze moest echt wakker worden geschud. We lagen om 20.30 in bed. Toen iedereen net sliep, ging er een enorme bel af, Marijke stormde naar beneden de trap af en riep...."Bert, Bert...volgens mij bellen ze aan voor Angelique d'r koffer. Iedereen was weer wakker en wat bleek, het was de droger die het signaal had afgegeven dat hij klaar was met drogen. Daarna alle vier heerlijk geslapen. Vandaag weer vroeg op voor een dagje Hop on Hop of door Hollywood, Beverly Hills, Santa Monica, Brentwood, Westwood, Montana en Melrose. Het was een heerlijke dag om dit te doen, een lekker zonnetje op zijn tijd. We zijn eerst door Hollywood en Beverly Hills gereden, o.a. over Rodeo Drive gereden, de duurste winkelstraat ter wereld. We hebben geen beroemdheden gespot. We zijn uitgestapt bij Santa Monica om daar wat rond te lopen over de pier. Op dit strand is o.a. Baywatch opgenomen. Na 1 1/2 uur zijn we weer op de HOHO bus gestapt en verder gereden. We hebben veel gezien en gehoord, teveel om nu in een verhaal te beschrijven. Om 3 uur waren we weer terug op Hollywood Boulevard, die gedeeltelijk was afgesloten i.v.m. De première van de film Cinderella morgenmiddag. Tout bekend Hollywood komt hier naar toe, we nemen er morgen een kijkje of we nog bekende sterren zien op de rode loper. We zitten er nog geen 200 meter vandaan. Weer wat boodschappen gedaan, Angelique heeft een Thaise curry gemaakt, iedereen heeft er weer lekker van gesmuld. Oh ja, Angelique d'r koffer is als het goed is vandaag bezorgd bij de buren. Het kantoor waar hij waarschijnlijk is bezorgd was al dicht, morgenochtend gaan we er even langs. Het zou erg fijn zijn, heb ik weer keuze in mijn kleding ;-)
Vanavond gaan we nog een potje Triominos doen. Morgen gaan we de andere route doen van de HOHO bus naar o.a. Downtown L.A. en de Universal Studio's in Hollywood. Bij dit bericht staan nog de laatste foto's van de sisters in NZ en de rest is van LA met ons viertjes. Veel kijk- en leesplezier maar weer!!! Liefs van ons XXX

• 01 Maart 2015 - 07:43

Marja:

Lieve vier,
    Het ziet er allemaal weer fantastisch uit en wat klinkt het ook weer goed. Have fun liefs Marja

• 01 Maart 2015 - 08:10

Nanja:

Jaloers, hier is het koud, regen en veel wind. Guur dus.en jullie zie ik met korte mouwen in de zon lopen. Succes met beroemdheden spotten.

• 01 Maart 2015 - 09:41

Jan Willem:

Hoi,

Ziet er allemaal goed uit! Belangrijkste is dat jullie ervan genieten.
    Doe ik hier ook van het Hollandse KUTwer!
    Maak er wat van! GR JW

• 01 Maart 2015 - 13:26

Marina Vrolijk:

Het ziet er allemaal weer fantastisch uit. Goed om nu ook Angelique op de foto's te zien. Hoop dat de koffer inmiddels gearriveerd is en dat je enkel weer een wat normaler formaat heeft aangenomen.
    Veel plezier met elkaar. Geniet ervan.

• 04 Maart 2015 - 11:50

Colette:

Weer jaloers om op te worden. Ziet er wederom geweldig uit. Ook de foto van het penthouse is niet verkeerd. Mochten jullie George Cloony tegenkomen dan graag om een handtekening vragen :).
    Geniet nog zolang het duurt, nog maar een kleine twee weken en dan is het voorbij. :)

• 04 Maart 2015 - 13:53

Rini Goed :

Hallo sisters , ik zie dat jullie genieten en wat is het mooi daar.
    als ik jullie was geweest dan had ik wel op de foto gewild met cliff richard.
    Ik wens jullie nog veel pleziergenot.
    Wij kijken er weer naar uit jou Bertie als ons moedertje weer op de werkvloer is.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 04 Maart 2015 - 15:33

Milly:

Zo dames, wat een mooie verslagen schrijven jullie, echt heel leuk om jullie zo op de voet te volgen. Is de koffer inmiddels terecht ?
    Jullie hebben ook wel een prachtige reis zo met elkaar. Ik zou zeggen, blijf er volop van genieten! Warme groet vanuit de kou ;-), Milly