De bus naar Auckland terug - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu De bus naar Auckland terug - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

De bus naar Auckland terug

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

20 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Taupo

Zo we zitten weer in de bus terug naar Auckland. Gisteravond een hele mooie avond gehad. Het festival was in volle gang. Eerst in een leuk café iets gegeten. Toen naar de Marine promenade. Daar zaten de mensen op eigen meegebrachte stoeltje te genieten van muziek van de Royal navy. Wij zijn er ook bij gaan staan. Na wat speeches kregen we een show van de Royal airforce. Lekker nog gezeten bij het strand. Op de terugweg kregen we een voorstelling van de charleston te zien. En nog steeds prachtig weer.
Op de kamer gekomen lekker gezeten, tv gekeken en gelezen. We lagen niet al te laat op bed. Was weer een fijne dag.