Evaluatie Bertie - Reisverslag uit Wanssum, Nederland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Evaluatie Bertie - Reisverslag uit Wanssum, Nederland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Evaluatie Bertie

Door: Bertie

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

15 Maart 2015 | Nederland, Wanssum

Lieve mensen, De reis zit er weer op en tijd om te evalueren. De reis begon voor mij persoonlijk toch op een andere manier als ik had gedacht. Eerst Angelique die haar enkel brak en niet kon vliegen , maar gelukkig wel naar Amerika kwam. Dan een paar dagen voordat we gingen vliegen Dick ook te horen kreeg dat hij niet mocht vliegen. Dat was voor ons beiden een grote teleurstelling, waar we al een jaar naar hadden toegeleefd moest hij nu loslaten. Knap van hem om mij toch te laten gaan. Gelukkig heb ik een paar zussen die mij ondanks dit alles er door heen hielpen. Ik heb uiteraard erg genoten van de reis en ook veel dingen van mijn"bucketlist" kunnen doorhalen. En ook angsten kun je altijd overwinnen heb ik gemerkt. Bergen rijden was nooit mijn favoriete hobby , maar ook dat heb ik overwonnen. En met 4 zussen bij elkaar in Nieuw Zeeland is ook iets wat niet zo vaak voorkomt. We hebben veel plezier gehad en ik hoop dat jullie van onze verslagen genoten hebben. Nu het "normale" leven weer op pakken.
Dick is gelukkig weer opgeknapt en we gaan hard aan de slag om zijn conditie weer op peil te brengen en zullen dan samen wel weer gaan reizen met camper of iets anders.
Volgens mij zal er ook nog wel wat meer foto's geplaatst gaan worden maar daarvoor moeten we eerst nog eens bij elkaar komen om dat uit te zoeken.
Iedereen bedankt voor de reacties en voor de aandacht.
Groeten vanuit Wanssum Bertie

  • 15 Maart 2015 - 15:05

    Rolien Obdeijn:

    Alle reizigers bedankt voor de reisverslagen en foto's.
    Was idd een rond de wereldreis die voor jullie een hele belevenis moet zijn.
    Met de fotoverslagen en berichten kon ik het goed volgen.
    Nogmaals , heel leuk , en hoop dat jullie er de rest van jullie leven met veel plezier aan terugdenken.
    Fijn dat ik er , dankzij Marijke, een beetje bij mocht zijn.
    Wens jullie nog veel reisbelevenissen toe, in welke vorm dan ook.
    Liefs van Rolien
    ( oud-collega en vriendin van Marijke )

  • 15 Maart 2015 - 15:29

    Tineke Taal:

    SistersenCo hartstikke bedankt voor jullie verslagen en foto's, erg leuk om dit allemaal te lezen.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben en nu weer veilig terug zijn.

    Liefs van Teun en Tineke

  • 15 Maart 2015 - 15:41

    Anneke Van Oostveen:

    Ik heb genoten van de reisverslagen en de foto''s. leuk om zo een beetje mee te reizen. Wat hebben jullie veel gezien! Wat een reis, zo samen met de zussen! Marijk, dank je wel hiervoor.
    Liefs en de groetjes Anneke

  • 15 Maart 2015 - 17:32

    Regina:

    Bijzonder om mee te genieten van jullie reis door deze verslagen!
    Angelique zo te lezen ook nog genoeg mee gemaakt in Amerika!
    Nu lekker nagenieten!!! Regina

  • 15 Maart 2015 - 17:48

    Dineke Rippen:

    lieve meiden ,geweldig genoten van jullie verslagen!!!wat hebben jullie veel gezien en mee gemaakt .ook leuke indruk gekregen van de omgeving,lekker na genieten en gauw tot ziens! lieve groetjes.

  • 15 Maart 2015 - 19:58

    Joop En Annet:

    Wat was het leuk om jullie te volgen via Sistersenco. We hebben er erg van genoten. Wat een reis. Ook fijn dat Dick weer is opgeknapt. Geniet maar lekker na van alle indrukken en belevenissen.
    Groetjes, Annet en Joop

  • 15 Maart 2015 - 21:25

    Nita:

    Dank dames voor het mogen meereizen met jullie langs vele mooie en leuke plaatsen!
    Hopelijk kunnen jullie het vrije reisgevoel nog een tijdje vasthouden.
    hartelijke groet, Nita

  • 15 Maart 2015 - 21:56

    Peter Van Riet:

    Els en de andere dames:
    Mooie foto's gezien leuke verhalen gelezen maar o wat gaat de tijd toch heel snel!! Geniet nog van de laatste dagen/uren. Ik hoop dat deze reis de zo verlangde energie gegeven heeft.
    Tot op KV7 :-(

    Groet
    Peter van Riet

  • 16 Maart 2015 - 16:10

    Hetty:

    Hoi Bertie en de rest,
    Bedankt voor verslagen en de mooie foto s.
    Zo heb ik alles goed kunnen volgen maar ook wat kunnen mee proeven van jullie geweldige reis.
    Nu weer lekker thuis bij je mannetje, wat ook weer fijn is (denk ik).
    Bertie ik zie je gauw weer in grasrijk.
    Groetjes Hetty

  • 16 Maart 2015 - 16:10

    Hetty:

    Hoi Bertie en de rest,
    Bedankt voor verslagen en de mooie foto s.
    Zo heb ik alles goed kunnen volgen maar ook wat kunnen mee proeven van jullie geweldige reis.
    Nu weer lekker thuis bij je mannetje, wat ook weer fijn is (denk ik).
    Bertie ik zie je gauw weer in grasrijk.
    Groetjes Hetty

  • 17 Maart 2015 - 15:41

    Marja (Collega) :

    Hoi Bertie,
    fijn om te lezen dat jij het samen met je zussen zo naar je zin hebt gehad. weer heel veel van de wereld gezien en nu weer terug in het Limburgse land. geniet nog maar lekker na en we zien elkaar weer over een paar weken in Grasrijk (ook leuk!).

  • 17 Maart 2015 - 15:42

    Marlies:

    We hebben inderdaad genoten van jullie reisverslagen. Fijn dat jullie ondanks de tegenslagen een mooie tijd hebben beleefd. Maar zeker ook fijn dat jullie allemaal weer goed zijn thuis gekomen. We zijn benieuwd naar de laatste foto's maar die komen we een keer bekijken.

  • 18 Maart 2015 - 13:18

    Milly:

    Lieve allemaal,
    Heb volop genoten van jullie welsprekende verslagen en de prachtige foto's. Zo kom ik ook nog eens ergens anders dan in Nederland via de waterwegen of in Oostenrijk met mijn vrienden ;-), geweldig leuk!!

    Fijn dat het allemaal goed is gegaan.
    En nu kan Dick weer met volle steun van Bertie aan zijn herstel werken.

    Op het laatst realiseerde ik me wel dat jullie toch best veel geshopt hebben> En toen de terugreis naderde, vroeg ik me dus af hoe jullie al die nieuwe spullen mee konden nemen in het vliegtuig?? Hadden jullie op de heenreis weinig meegenomen ....?

    Hoop dat jullie nog lang nagenieten van deze schitterende wereldreis! Heerlijk dat jullie dit samen hebben kunnen doen.
    Lieve groeten, en Marijke: tot snel ....
    Milly


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

Actief sinds 25 Dec. 2014
Verslag gelezen: 2358
Totaal aantal bezoekers 15975

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 12 Maart 2015

Op reis met de sisters en co.

Landen bezocht: