Sisters arrived in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Sisters arrived in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Sisters arrived in LA

Door: Marijke, Bertie en Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

28 Februari 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

En ook wij zijn aangekomen na een dag vliegen. We hadden twee fantastische vluchten. Die van 13,5 uur geen enkele turbulentie. Af en toe hebben we geslapen en veel gegeten. Je krijgt van alles aangeboden. Vriendelijke bediening bij Qantas. De shuttle voor het ophalen van de auto hadden we snel te pakken. Bij Alamo Els wist nog hoe dat ging. We hebben een hele mooie Dodge, 7 persoons. Daarna naar Angelique gereden, die zat al buiten te wachten op ons. Even koffie bij haar gedronken en toen naar een Walmart. Het was pas half 10. Wij hadden gedacht dat we veel later uit de douane zouden kome. Maar dat ging eigenlijk heel snel. Dus eerst een tijd in het winkelcentrum geweest. Om half 2 toch richting hotel gegaan, waar we gelukkig terecht kunnen in ons appartement. Nu lekker bijkomen. We hebben eten gekocht en Marijke gaat vanavond pasta maken. Morgen meer en foto's, veel liefs nu van ons vieren

• 28 Februari 2015 - 04:54

Nanja :

Veel plezier in LA. Ik ben er niet geweest dus ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

• 28 Februari 2015 - 13:31

Hanneke De Jong:

Hoi Marijke, met veel plezier jullie verslagen gelezen. Veel plezier met de volgende etappe.groetjes Hanneke