Helaas, pindakaas!! - Reisverslag uit Wanssum, Nederland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Helaas, pindakaas!! - Reisverslag uit Wanssum, Nederland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Helaas, pindakaas!!

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

05 Januari 2015 | Nederland, Wanssum

Zoals de meesten van jullie inmiddels weten, heb ik vorige week mijn enkel gebroken door een valpartij a.g.v. ijzel. Ik heb hem ook gelijk goed gebroken, ben de dag na de val geopereerd. Alles is weer recht en vastgezet met een plaatje en schroeven. Helaas betekent dit dat ik niet vanaf het begin mee kan met de wereldreis. Ik heb de reis vanmorgen moeten annuleren...sniksnik. Ik zal er wel alles aan doen, om de laatste 2 weken in Amerika aan te kunnen sluiten bij het reisgezelschap "Sistersenco". Morgen worden de hechtingen er uit gehaald en zal ik als alles goed is blijven staan, loopgips krijgen voor 6 weken. Daarna met de fysiotherapie aan de slag. Ondertussen kijk en lees ik natuurlijk ook met zeer grote aandacht en plezier mee naar alle reiservaringen die mijn ouders en tantes mee gaan maken.

Liefs,
Angelique

  • 05 Januari 2015 - 19:22

    Bertie:

    We blijven je op de hoogte houden en houden het op Amerika. Sterkte in die tussentijd
    .xxxxx

  • 05 Januari 2015 - 20:51

    Marian Van Beek:

    Marijke, wat een positief bericht van jou aan het begin van dit jaar. Heel veel plezier bij de voorbereiding en hopelijk geen (tijdelijke) uitvallers meer! Wij gaan jullie volgen en kunnen dan zo ook een beetje meegenieten! Liefs Marian

  • 05 Januari 2015 - 21:39

    Annemarie:

    Hoi Angelique,
    Wat een pech!!! Wie had dat nou verwacht? Wat een kleine uitglijder toch grote gevolgen kan hebben!Zelfs het uitzwaaien op Schiphol zal voor jou, neem ik aan niet mogelijk zijn.
    Nu maar hard gaan werken aan je revalidatie en krukken kunnen altijd wel mee in het vliegtuig.
    Sterkte er mee.
    Groet, Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

Actief sinds 25 Dec. 2014
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 15998

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 12 Maart 2015

Op reis met de sisters en co.

Landen bezocht: