Laatste update - Reisverslag uit Wanssum, Nederland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Laatste update - Reisverslag uit Wanssum, Nederland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Laatste update

Door: Bertie

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

23 Januari 2015 | Nederland, Wanssum

Kennen jullie het verhaal van de 5 mensen die samen op wereldreis gingen?
Een viel af die brak haar enkel, toen waren er nog 4 over.De tweede heeft niet genoeg zuurstof om te kunnen vliegen. Toen waren er nog 3, maar die vertrekken wel a.s. dinsdag. Van Angelique was het al bekend, triest genoeg kreeg Dick gisteren te horen dat het zuurstofgehalte in zijn bloed te laag is om te mogen vliegen. Hij heeft er alles aan gedaan om gezond te blijven, maar een longaanval is niet te stuiten.Maar hij is een kanjer, want hij zei gelijk dat ik, Bertie, wel mee moest gaan. Nu gaan de zussen dus met elkaar.
Hij blijft hier in goede handen van kinderen, familie en vrienden. Wij hopen dat jullie toch onze reisverslagen willen blijven volgen. De volgende zal vanuit Singapore komen. Veel leesplezier.

• 23 Januari 2015 - 22:48

Angelique:

Lieve Pap en Mam,
    Jullie zijn beiden kanjers!!! Je zou bij de pakken neer kunnen gaan zitten, maar in tegendeel!!
    Pap, jij bent een kanjer omdat je je zo snel alweer hebt herpakt en je mama direct hebt aangemoedigd om wel te gaan. Mam, jij bent een kanjer omdat je ook gewoon gaat, in de wetenschap dat wij en alle familie en vrienden er voor Papa zullen zijn. Geniet ervan, wij genieten dubbel en dwars mee van alle ervaringen die jullie gaan meemaken.

Xx Angelique

• 23 Januari 2015 - 23:09

Els:

Bertie en Dick ik sluit me helemaal aan bij Angelique. Ik vind het echt beregoed hoe jullie met deze tegenslag omgaan. En Dick Bertie steunt om mee te gaan met Marijke en ik. Je bent een kanjer. En Bertie ook zo fijn dat je met ons mee wil. Hoe dan ook we gaan er van genieten. Liefs xxx Els

• 23 Januari 2015 - 23:26

Marijke De Klein:

Ik sluit me ook aan bij Angelique. Zoals gewoonlijk halen we uit iets negatiefs weer iets positiefs. We gaan er met zijn drieën iets moois van maken. Liefs, Marijke

• 24 Januari 2015 - 06:49

Thea:

Wat een sneu verhaal! Zo vlak voor de reis nog een afvaller daar ga je toch niet vanuit.
    De drie geluksvogels diie overblijven wens ik alvast een fantastische reis. Voor de pechvogels thuis : ga genieten van de mooie reisverslagen die ongetwijfeld tot jullie zullen komen.
    Hartelijke groet, Thea

• 24 Januari 2015 - 09:25

Marieke Mast Van Der:

Geen leuk begin maar fantastisch dat er toch 3 zussen gaan.ik ben benieuwt naar de reis verslagen,dan zijn we er toch een beetje bij. gr.

• 24 Januari 2015 - 12:48

Ineke En Georgette:

Da's balen zeg. Goed Dick, dat je het zo sportief hebt opgepakt! En Bertie.....heel veel plezier met je zussen, goede reis en kom gezond weer terug!

• 24 Januari 2015 - 13:16

Fam. Wilmsen (buren Van Dick En Bertie):

Vanmorgen van Bertie gehoord dat Dick helaas niet mee kan op wereldreis. Ontzettend vervelend voor allebei. Wel heel erg goed dat Bertie toch meegaat en dat Dick dit ook aanmoedigt. Bertie voor jou een geweldige reis, we hopen dat je er samen met je zussen enorm van geniet. Dick, loop gerust wat vaker bij de buren binnen voor een bakkie of kom gezellig een hapje eten.

ps. Wij krijgen NIET automatisch mail als er een nieuw bericht geplaatst is.

• 24 Januari 2015 - 14:41

Henk Den Haan:

""KvdB"" Dick dat je niet mee kan waarop je je zo verheugd hebt. Er is geen ander woord voor.
    Voor de anderen wordt het nu een echte ""SISTERACT"".
    Sterkte voor de==THUISMOETENBLIJVERS== en TAKE CARE voor de Sisters.
    Kijk uit naar jullie ervaringen.

• 25 Januari 2015 - 15:17

Dineke:

heel vee l plezier met elkaar!!en genieter van.wat lief van Dick om Bertie mee te laten gaan.Goede reis allemaal.

• 26 Januari 2015 - 11:07

Arie:

een wat afvallende start, maar wel stoer dat jullie het zo opvatten en de reis beginnen.
    pas goed op jullie zelf en veel plezier.

• 26 Januari 2015 - 11:25

Hetty(grasrijk):

Hoi Bertie, dat is vervelend voor Dick dat hij niet mee kan op wereld reis.
    Hopelijk gaat het verder wel goed met zijn gezondheid en kan hij jou wel zo lang kan missen!!
    Ieder geval heel veel plezier met je zussen en maak er een onvergetelijke tijd van.
    Ook de groetjes van onze LM Marja.

Groetjes Hetty

• 26 Januari 2015 - 19:29

Joop En Annet:

Jeetje, wat vinden we dit erg voor jullie. Maar wat goed dat jullie met z’n drieën doorgaan en wat sterk van Dick dat hij daar zo vol overtuiging achter staat. Geniet van jullie reis en de thuisblijvers alle sterkte. Als we wat kunnen doen horen we het wel. Joop en Annet

• 26 Januari 2015 - 21:42

Carola:

Lieve pap en mam,
    Ook wij zijn trots op jullie, hoe jullie dit nieuws hebben omgezet in iets positiefs.
    Mam jij een hele goede reis met de sisters, wij houden pap in de gaten. Xx van ons

• 27 Januari 2015 - 12:11

Yvonne Aalberts:

Hoi Bertie, ik lees net dat Dick niet met jullie mee kan op wereldreis. Wat sneu voor hem!!!!
    Fijn dat jij wel mee kan, en ik wens je dan ook een hele fijne reis toe.

Groetjes,
    Yvonne Aalberts.

• 27 Januari 2015 - 21:55

Louise:

Jeetje zeg, hoe is het mogelijk! Ontzettend balen... Knap van jullie beide om er zo mee om te gaan ;)
    Tante's een hele goede reis voor jullie en heel veel plezier!