Aangekomen in Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Aangekomen in Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Australie

Door: Marijke, Bertie en Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

01 Februari 2015 | Australië, Sydney

Gisteravond om 22.15 uur vertrokken uit Singapore. Moesten wat langer wachten voordat we de douane door mochten, omdat het visum van Bertie eerst geregeld moest worden door Emirates. Gelukkig ging dat goed. We vertrokken op tijd, jammer genoeg niet bij het raam, maar in het midden van het vliegtuig. Het was helemaal vol, vooral omdat de scholen in Australië morgen weer beginnen. Het was een vlucht met veel turbulentie. Ik (Marijke) heb er niet zo veel van gemerkt, want ik heb geslapen, in Melbourne moesten we overstappen, en omdat van daaraf een binnenlandse vlucht hadden, moesten we eerst de bagage ophalen en daarna rennen naar de volgende terminal. Gelukkig ging dat allemaal goed en tot Sydney hadden we een goede vlucht. Op het vliegveld hebben we luxe gedaan en een taxi genomen naar het hotel. We zitten redelijk in het centrum en hebben een appartementje. Lekker ruim en we kunnen zelf voor ons eten zirgen. Zo is er toch weer een dag voorbij. Morgen gaan we de stad bekijken met de hop-on-hop-of bus. We zijn wel nieuwsgierig en zullen weer foto's maken, die we bij het volgende verslag zullen voegen.
Voor nu, allemaal de groeten en vell liefs

• 01 Februari 2015 - 10:50

Marja En Jack :

Ha Sydney, ben een beetje jaloers. Stuur maar gauw wat foto's. Liefs Marja

• 01 Februari 2015 - 11:07

Marja:

Gelukkig nu alle lange stukken gehad dus. Sydney : lijkt me super! Geniet !

• 01 Februari 2015 - 12:30

Xandra:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Het is hier pet weer dus ben wel een Bertje jaloers. Veel plezier in Sydney en ik zie uit naar de foto's

• 01 Februari 2015 - 16:28

Ineke En Georgette:

Mooi dat jullie weer goed zijn aangekomen. Geniet lekker van Sydney, we kijken uit naar de foto's!

Groetjes, Georgette en Ineke

• 01 Februari 2015 - 17:24

Thea:

Gelukkig hebben jullie weer voet op vaste bodem gezet en zijn de lange vluchten even voorbij. Veel plezier in Sydney. Eindelijk viel er in Noord Holland ook een beetje sneeuw. Helaas al weer weg. Groetjes Thea

• 01 Februari 2015 - 18:19

Ina &Rogier:

Geniet ervan nog ff en dan zijn jullie in Nz.
    Maak ons maar jaloers met al die mooie foto's en bezienswaardigheden .Groeten xx van Ina en Rogier

• 01 Februari 2015 - 22:28

Marina Vrolijk:

Oh wat klinkt dat toch allemaal fantastisch. Ga morgen mijn eigen foto's er bij pakken van de twee keer dat ik in Sydney ben geweest. Kan ik mijn geheugen wat dat betreft weer opfrissen en nog beter begrijpen hoe jullie zullen genieten tijdens de hoh trip.
    Marijke hoe kan je dat slapen met turbulentie? Ik zit dan echt stijf in de stoel. Maar goed de lange vluchten zijn voorlopig achter de rug en nu even genieten van Sydney.
    Veel plezier,

groetjes,