De rode toer in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu De rode toer in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

De rode toer in Sydney

Door: Marijke, Els en Bertie

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

02 Februari 2015 | Australië, Sydney

Na een heerlijk zelfgemaakt ontbijt in ons appartement zijn we iets na negen uur naar de opstaphalte van de hop on hop off bus gegaan.
Het zijn dubbeldekkers en we hebben boven lekker in wind en zon gezeten, wat als gevolg had dat we aardig gekleurd zijn.
Deze toer gaat voornamelijk Door het centrum, Darling Harbour en de Opera House.
We wilden eerst een keer helemaal rondrijden , maar het weer was zo lekker dat we er bij Darling Harbour zijn uitgegaan om een stuk te lopen over de promenade.
Doordat er nog al wat wegopbrekingen zijn was het moeilijk om de bus weer terug te vinden.
Vervolgens zijn we uitgestapt bij de Opera. Dit is hier een bekend gebouw ook voor iedereen op de wereld. Denk maar aan het Millennium. Het staat op de unesco werelderfgoedlijst. Heerlijk rondgelopen en foto, s genomen die we proberen nu toe te voegen anders volgen deze in een aparte verslag.
Vandaar weer de bus genomen en verder gereden waar we uiteindelijk terechtkwamen bij The Star, het casino, wat ook een mooi gebouw is en we wat gegeten hebben.
We waren aan het einde van de dag zo moe dat Els heeft getrakteerd op een taxirit.
P.s. De foto, s staan er soms dubbel in, het is namelijk al 2 uur inde nacht. we gaan slapen. Doei van ons drieën.

• 02 Februari 2015 - 18:13

Marlies Wilmsen:

Heerlijk genieten zo te zien, dat mooie uitzicht en dat heerlijke weer....dan is het hier maar afzien met een beetje sneeuw, regen en kou.

• 02 Februari 2015 - 19:11

Angelique:

Leuk, de foto's, bekende plekjes allemaal. Het weer ziet er ook erg goed uit! Veel plezier morgen met de blauwe toer o.a. bij Bondi Beach, neem jullie zwempak mee

• 02 Februari 2015 - 19:45

Miranda Van Nordic Walking:

Ha Marijke,
    Wat leuk dat je ons mee laat genieten van jullie mooie reis.
    Jullie genieten met volle teugen daar down-under. Bijzonder om dit
    met je zussen te kunnen doen. Ik hoop dit ook in de toekomst nog eens
    te doen.
    Heel veel plezier!!!!
    Groeten Miranda

• 02 Februari 2015 - 20:27

Jan Willem:

Komt mij allemaal wel erg bekend voor!
    Mooie stad he!
    Genieten doen jullie wel zie ik.
    Veel plezier!

• 03 Februari 2015 - 09:25

Dick:

Leuk om te lezen, goed dat het jullie naar de ziin, heb net bloed geprikt 3.3 dus gaat goed, ga mij zo omkleden, jack komt 0m 12.45 uur op station aan, en van daaruit naar Zeeland tot vrijdag of zaterdag. Lichamelijk nog steeds zwak, slapen nog steeds niet goed, hoesten wordt minder.Nou van een regenachtig Limburg de groeten dikke kussen, o op de valreep, Carola belde net hoe het ging, en Coen was wat grieperig en bleef vandaag thuis,xxxxxxxxxxxx.............dick.

• 03 Februari 2015 - 10:16

Xandra:

Heerlijk om jullie verslagen te lezen en de bekende plekjes te zien. jaloers op het mooie weer hoewel nu hier ook de zon schijnt kun je niet echt in t-shirt naar buiten om zo een eindje te wandelen. Het was erg glad toen we op de fiets naar kantoor gingen. hihihi. geniet ervan ik zie uit naar het volgende verslag. xxliefs

• 03 Februari 2015 - 18:26

Yvonne:

Hoi hoi, ik doe hier in het koude Nederland wat wasjes bij jou mam. Heb ik ook direct weer internet.
    Wat leuk om te lezen dat jullie zo genieten. Heel veel plezier morgen in de Blue Mountains. Daar zijn ook Three Sisters, dames.
    Blijf genieten, schrijven en foto's posten. Dikke kus, Yvonne