luchthaven Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu luchthaven Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

luchthaven Sydney

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

04 Februari 2015 | Australië, Sydney

We staan op de luchthaven voor onze reis naar NZ. Het is een beetje bewolkt, maar we nemen aan dat het goed weer is in NZ. Francien heeft alles al gereed voor ons.
We hebben ons laatste AUSD geld opgemaakt en zijn nu helemaal klaar voor vertrek. Tot in NZ.xxxx

• 04 Februari 2015 - 22:21

Betteke En Gert. :

Goede vlucht en groetjes in NZ.

• 04 Februari 2015 - 22:51

Georgette En Ineke:

Goede reis, we genieten van jullie berichtjes

• 04 Februari 2015 - 22:55

Anneke:

Zo te lezen hebben jullie het naar je zin gehad in Australië. Nu naar NZ een goede vlucht hoor en een gezellige voortzetting van jullie vakantie!

• 05 Februari 2015 - 09:47

Gerda:

Leuk Marijke al die foto's en het verslag. Ik blijf zo goed op de hoogte. Fantastisch dat je zo'n reis kan en mag maken, geniet er van.

• 05 Februari 2015 - 14:26

Xandra:

Als jullie dit lezen zin jullie al aangekomen. Geef ze een knuffel en veel plezier

• 05 Februari 2015 - 18:48

Dinie:

Waarschijnlijk zijn jullie inmiddels in het Nieuwe Zeeland aangekomen, mooi stukje geschiedenis. En van 3 met stip naar 4 zusters. Veel plezier, klavertje vier