Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Door: Marijke, Bertie en Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

06 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zoals jullie al hebben gelezen moesten we vroeg op ( half vijf) om de shuttle te nemen naar het vliegveld. ( zie foto).
Na een rustige vlucht kwamen we in Auckland aan, waar Francien ons zou ophalen. Het was alleen zo druk dat we zeker een uur erover gedaan hebben om door de douane te komen. Nou dat zal dan ook wel zo lang duren voor de security dachten we. . Want daar kunnen ze ook wat van. Maar dat was zo gepiept. nadat we alles dus gepasseerd hadden zou Francien ons verwelkomen. Geen Francien dus, want waar zat ze...... op het toilet. Eerst een aankomstfoto en daarna vlug de auto in en naar haar huis ( jawel in de file). Kevin en Oliver wachten ons op en we hebben lekker nachos gegeten. ( vanaf nu is het opletten op de lijn!,,,,)
Vroeg naar bed, want Bertie en Els hadden die nacht er voor niet geslapen. Lekker uitgeslapen, Jessica kwam met de kinderen voor een morning tea met zelfgemaakte scones, cream en jam. MMmmmmm.
Waar de meeste vrouwen van houden ( winkelen) zijn we maar snel gaan doen .en we hebben de winkels daar weer lekker gespekt want het was uitverkoop. Zie de foto.
Morgen hebben we een surpriseweekend georganiseerd voor Francien en Kevin. Na het weekend horen jullie wat het is.
Een verre groet van de andere kant van de wereld.

• 06 Februari 2015 - 08:59

Marja:

Het schijnt altijd lang te moeten duren op Auckland Airport. Francien moet toch wel een punthoofd hebben van al dat wachten. En is de garderobe weer aangevuld? Hier heeft het een beetje gevroren maar de zon schijnt wel.xxx

• 06 Februari 2015 - 09:35

Angelique:

Zo, goed geslaagd....van wie is het eigenlijk? Het zal wel lastig zijn met al die lekkernijen om aan de lijn te denken....komt wel weer als jullie de hort op gaan naar Wellington en Napier. Daar zullen jullie vast wel wat kilometertjes gaan lopen. Veel plezier met het verrassingsweekend! Xx An

• 06 Februari 2015 - 13:02

Dineke Rippen:

,Hoi,sisters,leuk jullie verslagen te lezen en foto s te zien.Leuk te zien dat jullie zo genieten.De groeten uit het koude Nederland.

• 06 Februari 2015 - 13:08

Rien Op Den Brouw:

Beste mensen,

Ik heb al jullie verslagjes gelezen. Heel leuk! Jullie gaan als een speer.
    En zo te lezen heb je al heel wat gezien.

Gezellige voortzetting van de reis. Mooie tijd in Nieuw Zeeland.

Woord van de week: Heb lief en doe wat je wilt! (kerkvader Augustinus)

Hartelijke groet,

Komt wel goed denk ik .

Gr JW

• 07 Februari 2015 - 13:27

Hetty:

Fijn dat alles goed gaat.
    Maar wat wil je nog meer dan lekker shoppen en lekker eten......
    Maar vooral genieten van al dat moois.
    Ben nu al weer benieuwd naar je volgende verslagje.

Groetjes van Hetty uit het koude Eindhoven