Verrassingsweekend - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Verrassingsweekend - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Verrassingsweekend

Door: Marijke, Bertie en Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

08 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Al lang van te voren hadden we Francien aangegeven, dat ze voor het 1e weekend niets moest organiseren, wij zouden er voor zorgen. Natuurlijk waren ze nieuwsgierig, maar we zeiden niets. Donderdag hebben we ze een envelop gegeven, waarin stond hoe laat ze zaterdag klaar moesten staan, wat er mee moest en wat zakgeld.
zaterdagochtend om half acht vertrokken we naar het busstation in het centrum van Auckland. Pas daar vertelden we ze dat we met de bus naar Hamilton zouden gaan. We hadden een mooie busreis naar Hamilton van 2 uur. We hadden heel toevallig een Nederlandse buschauffeuse, gezellig. Daar aangekonen zijn we naar het hitel gelopen, en ingecheckt. De kamers waren nog niet klaar. Dus even wandelen koffie drinken, winkels kijken en even het casino ingelopen. Uurtje gespeeld. Daarna naar het hotel, even opgefrist en uitgerust. In de middag wandeling langs de rivier gemaakt. Om 5 uur naar casino, daar heerlijk gegeten en tot 9 uur gespeeld. Wij dachten vroeg te kunnen slapen, want we waren best moe. Maar nee hoor, er was een soort disco aan de overkant, het was een herrie van jewelste. Els heeft de nachtportier gebeld, die bood ons oordopjes aan, maar die wilden we niet. Gelukkig hebben we nog een paar uurtjes kunnen slapen. Na een lekker ontbijt in het hotel, gingen we uitchecken. Els deed haar beklag, de receptioniste wist van het probleem, en bood ons 50% van de prijs aan, dat hebben we natuurlijk geaccepteerd. Zij kon er ook niets aan doen. Wij zijn toen met de bus naar Hamilton gardens gegaan, daar heb je veel verschillende soorten tuinen. Heerlijk gelopen. Weer terug nog even gelopen en om 3 uur weer met de bus terug. Om 5 uur aangekomen in Auckland, met de auto terug. Francien heeft heerlijk gekookt, en nu zitten we bij te komen. Morgen zwemmen, en dinsdag met de bus naar Wellington.

• 08 Februari 2015 - 08:57

Angelique:

Jullie hebben je weer goed vermaakt zo te lezen en aan de foto's te zien. Heeft iemand nog de jackpot gewonnen ;-) Veel plezier met de volgende trip naar Wellington.
    Xx An

• 08 Februari 2015 - 10:04

Marja:

Hahaha de sheik of West-Auckland, Kevin moet toch wel verwend zijn! Leuk hoor die foto's, de groeten aan Wellington hmmmm! xxxxx

• 08 Februari 2015 - 11:41

Xandra:

Goed gedaan els en mooie foto's. Ik zat ook net aan sheik Kevin te denken. Hij wordt vast in de watten gelegd, of is en blijft Hij een echte gastheer en legt jullie in de watten.
    Veel plezier in Wellington.

• 08 Februari 2015 - 14:32

Rogier&Ina:

Lekker relaxen en genieten zussen ! Maar dit lukt wel he ! zo te zien.
    Groeten aan Francien , d'r familie , Els,Marijke en Bertie van Ina en Rogier.

• 09 Februari 2015 - 10:44

Milly:

Heerlijk om jullie enthousiaste verhalen met illustratie te lezen en op die manier mee te genieten van al het moois. Ik lees nog wel casinobezoek ;-) naast de prachtige natuurfoto's .... en nu hebben jullie ook nog eens 50% hotelprijs verdiend door dat nachtelijk gedoe. Geintje hoor, ik ga ervan uit dat jullie doordachte en wijze mensen zijn!
    Kijk uit naar het volgende reisverslag.
    lieve groeten, Milly