In de bus naar Napier - Reisverslag uit Cambridge, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu In de bus naar Napier - Reisverslag uit Cambridge, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

In de bus naar Napier

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

19 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Cambridge

In deze bus hebben we free WiFi. We zijn op weg naar Napier. Er is daar toevallig een art deco festival. Het weer is nog steeds lekker, de bus was even weer koud, maar deze chauffeur heeft de airco iets lager gezet.
Vanavond of morgen meer, kus van ons drieën

  • 19 Februari 2015 - 08:42

    Xandra:

    Ik ben heel benieuwd wat ze daar van maken, dat vestibule bedoel ik. Zie uit naar de foto's

  • 19 Februari 2015 - 10:13

    Sonja:

    Net weer alle verhalen bijgelezen. Heerlijk!! Heb zelf een griepje gehad en daarna carnaval gevierd.
    Dus ik lag wel wat achter met de verhalen. Vanmorgen weer voor t eerst vroeg op en moeten krabbe. Getver. Veel plezier nog en ik kijk uit naar jullie verdere verhalen.

  • 19 Februari 2015 - 19:39

    Nanja:

    Hoi Els,
    Colette heeft de site doorgestuurd met jullie avonturen: LEUK. Ik ben natuurlijk stik jaloers dus ik ga lekker mee genieten. Heel veel plezier en geniet er van! dan genieten wij van jullie verhalen. Trouwens wat lijk jij op jouw zus.... groetjes Nanja

  • 19 Februari 2015 - 20:01

    Els:

    Hoi Nanja leuk dat je meeleest. Maar welke zus bedoel je ik heb er hier al 3 in New Zealand, haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

Actief sinds 25 Dec. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 15992

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 12 Maart 2015

Op reis met de sisters en co.

Landen bezocht: