Terug in Auckland. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Terug in Auckland. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Terug in Auckland.

Door: Marijke, Bertie en Els.

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

16 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

De busreisterug naar Auckland was er een om niet te vergeten. We hadden namelijk een chauffeur die het woordje beleefdheid nog niet was tegengekomen. Wij hadden alle drie zoiets van " back in school". Hij stelde zich niet voor en gaf alleen de houseregels door en als je je daar niet aan hield, stond je bij wijze van spreken buiten de bus. Niemand van de passagiers durfde daar tegen in tegaan. Wat bij ons natuurlijk wel weer de giechelbuitjes terug bracht. Het tochtte verschrikelijk in die bus, Marijke hebben we daarom even ingepakt. (zie foto). Wel langs mount Ruapehu gereden in het Tongariro National park. Het was redelijk helder. (zie foto).
Francien wachtte ons op in Auckland ( na 12 uur busrijden) , en na een "goede" nachtrust was het zondag.Deze dag was gepland om de kinderen te bezoeken. In de middag Jessica en Allistar, alwaar we een afternoon tea hadden en Jes een lekkere taart had gebakken en Lucy koekjes. ( zie foto) Was gezellig en na 2 uurtjes zijn we verder getrokken naar Oliver en Anna, die aan de andere kant van de stad wonen, ongeveer 3 kwartier rijden. Daar hebben we een bbq gehad wat ook weer erg gezellig was. Zij wonen echt buiten hebben een groot stuk grond en ook veel vrijheid en rust. ( zie foto)
Op de terugwegzagen we van verre al de Skycity die ons bij wijze aantrok om even te komen. Over de Harbourbridge daar nog even vertoefd en om10 uur naar huis gegaan. En zoals het goede zusjes betaamt daar weer andere broer en zussen gebeld. Waarop een van de kleinkinderen van mijn zus Marja zei dat ze gelijk had dat we allemaal gek waren.
Lekker naar bed weer en vandaag een dagje rust en aan tutten. Tot de volgende keer.

• 16 Februari 2015 - 11:59

Xandra:

Een onbeleefte busshauffeur??? En dat in NZ ongelooflijk. Die had ik er zelf maar uitgezet want dat kan toch echt niet, of heel vriendelijk zijn naam gevraagd en die van zijn leidinggevende.Jullie waren echt onder de indruk van deze man begrijp ik. Gezellig dat jullie even gebeld hebben. Harry vindt dat altijd zo leuk, het gevoel dat jullie aan de andere kant van de wereld zijn en hij in Nederland.
    Leuke foto's. Ik neem aan dat jullie er veel meer hebben maar die zijn we wel volgende maand.

• 16 Februari 2015 - 14:36

Angelique:

Leuk verhaal weer...haha. Geniet lekker van de dagen bij Francien. Ik kijk alweer uit naar een volgende buservaring naar Napier over een paar dagen. Wie weet treffen jullie dezelfde buschauffeur