Nog 1 dagje en dan komt Co er aan.... - Reisverslag uit Moerkapelle, Nederland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje en dan komt Co er aan.... - Reisverslag uit Moerkapelle, Nederland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje en dan komt Co er aan....

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

25 Februari 2015 | Nederland, Moerkapelle

Eindelijk mag ik me aan het reisgezelschap gaan toevoegen. Mijn koffer is ingepakt en op verzoek van de Sisters heb ik mager gepakt, zodat er nu nog 8 kilo ruimte is voor al hun ingekochte souvenirs/kleding. Morgenmiddag om 13.00 vertrek ik vanaf Schiphol naar Philadelphia om vervolgens 2 uur later door te vliegen naar Los Angeles. Mijn enkeltje is voorspoedig aan het genezen, ik loop er al weer goed mee weg. Ik ga zo nog even de vuilniszakken weggooien, ik zal extra voorzichtig doen en goed opletten of er nu geen ijzel ligt ;-) (Voor degene die dit hebben gemist, dat was de reden dat ik 9 weken mijn enkel brak en de reis helaas niet helemaal kon meemaken). Mijn lieve vader komt vanmiddag al en brengt me morgen naar Schiphol. Mijn nicht Evelyn (dochter van Els) komt me ook uitzwaaien en neemt de vergeten wegenkaart van Amerika mee. Toch handig dat ik wat later kom, zo kan ik alle vergeten spullen meenemen. Ik heb er zin "An", Sisters......Co komt er "An"......

  • 25 Februari 2015 - 10:13

    Fam Brous:

    Goede reis Angelique en doe de tantes de groeten daar!!

  • 25 Februari 2015 - 10:21

    Regina:

    Hartstikke fijn dat je nu kunt gaan! ik heb al genoten van de reisverslagen van de 'sisters' ,ben nu benieuwd wat jij gaat beleven! Heel veel plezier, goede vlucht!!!!

  • 25 Februari 2015 - 10:26

    Louise:

    Geniet ervan An!!! En doe mega voorzichtig tot je op plaats in het vliegtuig zit :p xxx

  • 25 Februari 2015 - 11:03

    Yvonne :

    Heel veel plezier An, je mag eindelijk. Ik wens je heel veel plezier. Weer een nieuw deel van de wereld ontdekken

  • 25 Februari 2015 - 11:06

    Yvonne :

    Ook bij dit bericht wordt de helft niet geplaatst. Dikke knuffels aan mijn ma en tantes. Misschien mag je in zo'n karretje met een lekkere steward naar de gate. Goeie reis. Liefs, Yvonne

  • 25 Februari 2015 - 12:06

    Yke:

    eindelijk, Angelique !!!! (je hebt wel -verplicht- langer voorpret gehad. Happy flight !

  • 25 Februari 2015 - 12:44

    Mama:

    Lieve An, er wordt met spanning op je gewacht en ik zie er erg naar uit dat je je bij ons aansluit. Gelukkig gaat het met de andere co ook de goede kant op en kun je rustig gaan genieten. Welkom in de USA. Kussen

  • 25 Februari 2015 - 12:58

    Xandra:

    Soms ben ik de eerste die reageert, maar het is nog leuker om even te wachten. Dan lees je wat anderen ervan vinden. An goede reis veel plezier. Wij arme achterblijvers zullen genieten van jullie berichten. Geef iedereen een dikke knuffel

  • 25 Februari 2015 - 13:01

    Betteke:

    Een hele goede teis en heel veel plezier. Natuurlijk groetjes aan de rest van het gezelschap. Liefs Betteke en Gert.

  • 25 Februari 2015 - 13:36

    Marlies Wilmsen:

    He Angelique, een hele goede reis gewenst en veel plezier samen met je moeder en tantes.
    Wat een mooie reisverslagen en foto's. Heel leuk om zo een beetje mee te kunnen genieten van deze prachtige reis.

  • 25 Februari 2015 - 16:41

    Carola :

    Lief zussie,
    Eindelijk mag jij nu ook,lekker genieten en dikke knuffel aan mam en de tantes, we zien elkaar over twee weken. Heel veel fun in the USA.
    Xx Xx van ons

  • 25 Februari 2015 - 16:57

    Marina Vrolijk:

    Hallo Angelique,

    Ik wens je een heel goede reis en heel veel plezier in Amerika.Goed om te lezen dat het met je enkel goed gaat, toch maar wat voorzichtig!!!!!. Ook de 'zusters' een heel goede reis gewenst van Nieuw Zeeland naar Amerika en nog heel fijne weken daar met elkaar. Ben weer reuze benieuwd naar de verhalen en de foto's.

    Groeten vanuit Ypenburg

  • 25 Februari 2015 - 19:04

    Thea:

    Hoi Angelique, eindelijk is het dan zover.... na lang wachten. Doe voorzichtig, laat vooral je laatste afval door een bereidwillige buurman weg brengen!
    Heel veel plezier in Amerika met elkaar,
    Groetjes Thea

  • 25 Februari 2015 - 23:59

    Els:

    Hoi An goede reis en ik heb er zin in de USA. Blijf lekker op ons wachten we komen je ophalen.
    Kussen

  • 26 Februari 2015 - 03:44

    Marijke:

    Lieve An, ondertussen weet ik dat je de vuilnis veilig hebt weggebracht. Ook ik wacht vol spanning op de Co. Goede reis naar LA. Dikke knuffel, Marijke

  • 26 Februari 2015 - 09:42

    Marja:

    Lieve An,
    eindelijk dan vandaag. wij wensen je en daarna jullie heel veel plezier en geluk in de US of A. Wants of niet, daar heb je toch gewoon de schurft aan.veel liefs en een goede ris Jack en Marja

  • 27 Februari 2015 - 07:27

    Agnes Lankhamer:

    Hallo Els,

    fijn dat je het zo naar je zin heb en dat alles goed verloopt, behalve van je enkel dan.
    leuke verslagen.

    groetjes van ons allemaal en tot snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

Actief sinds 25 Dec. 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 15980

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 12 Maart 2015

Op reis met de sisters en co.

Landen bezocht: