Laatste dag in NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu Laatste dag in NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique - WaarBenJij.nu

Laatste dag in NZ

Door: Marijke, Bertie en Els

Blijf op de hoogte en volg Marijke, Dick, Bertie, Els en Angelique

26 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Gisteren met Francien en Kevin heerlijk geluncht bij Masala een Indiaas restaurant. Voordat we gingen eten eerst showhomes bekeken waar wij gelijk gek op waren. Daarna hebben we een mooie tocht gemaakt naar Piha? Het zwarte strand met de Lions rock. Lekker koffie gedronken en thuis heeft Francien als avondeten pannenkoeken gebakken. Nog een spelletje tri ominos gespeeld.
Vandaag de laatste volle dag in NZ. We hebben ons rustig gehouden. Marijke en Els zijn met Francien boodschappen gaan doen en nog even wat gekocht bij Mitre 10. Bertie heeft onderhand de was en de badkamer schoongemaakt. Vandaag is er weer open home.
Tijdens de open home hebben wij bij de buren een borreltje gedronken en daarna later op de avond gebarbecued. De NZ way. Oliver en Jessica kwamen ook op bezoek. Koffers ingepakt en alvast in de auto gezet we moeten om 4 uur op. We willen op tijd op het vliegveld zijn. Volgens ons wegen alle koffers 23 kg, dus dat is OK.
Meer nieuws in de USA, een dikke kus en groeten van ons drieën.
PS de foto's volgen later het is nu te laat

• 26 Februari 2015 - 11:58

Marijke, Dick, Bertie, Els En Angelique :

Ik heb nog wat foto's van Schiphol bij het vorige berichtje gedaan....Xxx

• 26 Februari 2015 - 12:29

Dilakaza:

Veel plezier in de Usa. Groetjes uit Obertauern.